lördag 14 juni 2014

INTE KLOKT DETTA!!!

Min underbara älskade mobil som jag nu har haft problem med under ett bra tag kanske inte kommer att användas av mig så länge till eller så kommer den det. 

???

Ja det är INGET fel på den fick vi veta, men efter några dagar åkte vi tillbaka med den. Dom vägrade att ta emot den då inget är fel på den. Vi fick då rådet att byta operatör. Så vi testade telia då vi har 3 och då fungerade den som den skulle. Så vi vände oss då till 3 om det och dom skulle kolla på det hela. 

IDAG en månad senare får vi veta att dom har satt upp en ny antenn och den får min mobil att vilja använda den antennen då jag har 4G men med det så fungerar det inte. MEN om 2 år ska den antennen vara klar...

INTE KLOKT DETTA!!!

Min lilla dotter har samma problem fast inte lika illa som jag. Vi har nu blivit erbjudna att säga upp vårt abonnemang och skicka tillbaka alla telefonerna. Fast utan min som inte är köpt hos 3.

Men vi behöver ändå 5 abonnemang då vi vill ha så man kan ringa varandra gratis inom familjen så vi måste nu ta ett beslut. Och oftast innebär ett nytt abonnemang ofta en ny mobil och det kan då bli en Samsung Galaxy Note 3 istället för min Note 2 som jag har nu.

Men vi har inte ännu bestämt hur vi ska göra då vi ska ta reda på vad det kostar att köpa loss mobilerna då vi egentligen har 1 år kvar på dom. Så just nu är det lite rörigt med det och jag vill bara få ett slut på det hela då jag vill kunna använda min mobil igen vare sig det är den jag redan har eller en nyare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-