måndag 12 maj 2014

Trodde jag skulle svimma!

Åh vad jag är trött och igår ska vi inte ens prata om hur trött jag var. Låg som en stor död val i soffan hela dagen, idag är det nästan samma fast idag orkar jag faktiskt blogga , det gjorde jag inte igår. Så jag är piggare ändå.

Jag var ute tidigare för att följa sonen till sin teatergrupp och när vi väl var där så fick jag ont i magen (hade promenerat dit) och rusade in på toaletten och när jag ska sätta mig så svartnade det för ögonen.

-Nu svimmar jag tänkte jag ...

Men det blev inte så som tur är, men jag var helt skakig och försökte smsa min resterande familj. Tur var så var lilla dottern (16 år) på väg hem från skolan och kom förbi teatern och vi promenerade sakta hem tillsammans. Kändes tryggt att hon var där för jag var rädd att jag skulle falla ihop.

Jag kommer dock fortsätta med min pulverdiet, antagligen tog jag ut mig för snabbt då jag egentligen knappt går utanför dörren och skyndar iväg och det med en redan matt kropp.

Jag ska ta en promenad imorgon igen, kortare och lugnare.

Men detta med min mobil är faktiskt just nu skrattretande då min mobil är på lagning och är ersatt av en äldre variant. Samsung  Galaxy note 2 med 5,5 tum lämnas på lagning och jag får då använda Sony Ericsson Xperia Mini  med 2,55 tum. Det är ju skrattretande speciellt när mina händer skakade när jag försökte förmedla om att jag ville ha stöd hem och få skrivet det jag ville då var långt ifrån lätt.

Hade tänkt att blogga om mina mobiler fast inte på detta sätt ..... Och ja jag valde att köpa denna minimobil en gång och varför vet jag inte då jag läääängtar så efter min Note 2.

2 kommentarer:

  1. Håll ut för det blir bättre!
    //Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kände redan lite skillnad senare på kvällen. :-)

      Radera

-

-