onsdag 20 februari 2013

Obesita Kliniken!

Är ganska nyss hemkommen från min terapi där vi bland annat har pratat om Obesita Kliniken på Sahlgrenska Sjukhus. Hon ska skriva en remiss dit så nästa gång vi jag kommer till henne så ska vi gå genom den gemensamt och sedan posta den.

Jag hoppas verkligen att dom vill ta emot mig så jag får mer stöd med min viktnedgång. Magoperation är inte mitt mål men är det vad som krävs så kommer jag ta det. Men jag hoppas att det inte kommer att gå så långt. Jag ska ju sluta med min terapi, har 3 gånger kvar så komma till Obesita kan kännas tryggt även om dom inte gör det min teraput gör.

Min sambo körde mig till terapin idag, som alla andra gånger men jag gick hem. Så nu är jag trött, blir lätt så när man inte är van vid att röra sig. Ja jag sitter mycket still men har nu som ett nytt mål att dra fram min crosstrainer och börja använda den.

Som ni ser jag gick inte långt och verkligen inte fort heller, men jag har idag rört på mig, vilket är det viktigaste.


2 kommentarer:

  1. All aktivitet är bättre än ingen aktivitet! :-) Jag håller tummarna för att du får bra hjälp och stöd med din viktminskning! Kram! Maria

    SvaraRadera

-

-